چرا دخترها هميشه مرد پولدار را ترجيح مي دهند ؟
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش
چرا دخترها هميشه مرد پولدار را ترجيح مي دهند ؟

باور عموم بر اين است كه دخترها مردها و پسرهاي پولدار را دوست دارند. بعضي‌ها ادعا مي‌كنند كه اين مسئله ژنتيكي است—يعني بيولوژي دليل اين است كه زن‌ها به ماديات بيشتر از چيزهاي ديگر اهميت بدهند.

برخي از مردم تصور مي‌كنند كه اين مسئله به محيط بستگي دارد—يعني به اشتباه به زنان در سن كم آموزش داده مي‌شود كه براي ماديات ارزش زيادي قائل باشند و اينكه فقط پول مي‌تواند آنها را خوشبخت و راضي كند.

نمي‌توان انكار كرد كه يكسري از دخترها مجذوب پول هستند. زناني هستند كه به طرز غيرقابل‌باوري مادي هستند. مسئله جالب اين است كه اين زنان آسيب‌هاي شديدي هم به دليل اين رويكرد خود مي‌بينند. خيلي از آنها به اين دليل جذب پول مي‌شوند كه با مردهايي رابطه داشته‌اند كه با آنها رفتار درستي نداشته‌اند و خريد كردن تنها راه شاد كردن آنها بوده است.

اما تعداد اين دخترها واقعاً خيلي زياد نيست. پس چرا به نظر مي‌رسد كه همه دخترها فقط و فقط به پول فكر مي‌كنند؟ پاسخ آن به اين سادگي كه تصور مي‌كنيد نيست.

چه چيزهايي را مي‌توان با پول خريد؟

بااينكه دخترها به آن اندازه‌اي كه مردم فكر مي‌كنند مجذوب پول نيستند، اما اين به آن معني نيست كه مجذوب مردان پولدار نيستند. چيزي كه بايد درك كنيد اين است كه اين دو يكي نيستند—ممكن است مجذوب مردي پولدار باشيد اما دليل آن ممكن است پول او نباشد.
دليل آن اين است كه مردان پولدار رفتارهايي از خود نشان مي‌دهند كه دختران عاشق آن هستند. وقتي مردي پول داشته باشد، معمولاً همه موارد زير را هم دارد:

** اعتماد به ‌نفس: قبل از هر چيز، مردان پولدار اعتماد به ‌نفس بالايي دارند. شغل خوبي دارند، مي‌دانند كه مي‌توانند هر چيزي كه بخواهند را بخرند و هيچكدام از مشكلات و استرس‌هاي مالي كه بقيه مردها دارند را ندارند. وقتي بدانيد پول كافي براي خريدن هر چيزي كه بخواهيد را داريد، راحت‌تر اعتماد به ‌نفس پيدا مي‌كنيد.

** آرامش: يكي ديگر از ويژگي‌هاي مردهاي پولدار اين است كه تقريباً در همه موقعيت‌ها خونسرد هستند و آرامش دارند. وقتي پول زيادي داريد، چرا نبايد آرام باشيد؟ خيلي از استر‌س‌هايي كه مردهاي عادي دارند فقط به دليل مسائل مالي است.

** بي‌علاقگي: زن‌ها مردهايي را كه با آنها بدرفتاري مي‌كنند را دوست ندارند اما از مردهايي كه به آنها نيازي ندارند، خوششان مي‌آيد. درخواست رابطه از طرف مرداني كه فقط عاشق ظاهر و قيافه آنها هستند خسته‌كننده است و يكي از دلايل اصلي رد كردن آن‌ها مي‌شود. اما مردي كه پول دارد مي‌داند كه به نوعي بر مردان ديگر برتري دارد. به همين دليل به اندازه مردان ديگر براي به دست آوردن دختري جوش نمي‌زند. اين مسئله باعث مجذوب شدن بيشتر دختر به او مي‌شود.

همانطور كه مي‌بينيد، اين پول نيست كه دختران مجذوب آن هستند. طريقه رفتار و برخورد مردان پولدار است كه آنها را جذب مي‌كند. و دليل اينكه آن مرد آنگونه رفتار مي‌كند هم فقط و فقط پول اوست. اگر مردي بتواند همان رفتارها را داشته باشد اما پولش به آن اندازه نباشد، هر دختر مورد علاقه اش را مي‌تواند مجذوب خود كند.
مردان پولدار زيادي را مي‌بينيد كه نامزد يا همسر چندان جالبي ندارند. مردهاي پولداري مي‌‌توانند بهترين دخترها را از آنِ خود كنند كه پولشان باعث بالا بردن اعتماد ‌به ‌نفسشان شده باشد.

به دست آوردن دختر مورد ‌علاقه

رمز جذاب بودن داشتن پول زياد نيست. بااينكه بودن پول ضرري ندارد، اما الزام هم نيست. كاري كه بايد بكنيد اين است كه رفتارها و نگرش مردان پولدار را ياد بگيريد. اگر بتوانيد دقيقاً همان رفتارها را انجام دهيد، مطمئن باشيد كه مي‌توانيد دختر موردعلاقه‌تان را به دست آوريد.

فقط يادتان باشد كه اين پول نيست كه باعث مي‌شود بتوانيد دختري را به دست آوريد. اين اعتماد به ‌نفس، آرامش، اخلاق و زبان بدن شماست كه شما را خواستني مي‌كند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب