نوت بوک 15.6 اینچی RV509 سامسونگ
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

Samsung RV509 15.6" Notebook15.6" Notebook

 

نوت بوک 15.6 اینچی RV509 سامسونگ با پردازنده Core i5 اینتل، کارت گرافیک

اختصاصی Nvidia و قیمت رقابتی 830,000 تومان را بررسی می کنیم. سامسونگ، RV509 را در

چهار رنگ متفاوت و طراحی زیبا برای رقابت با نوت بوک های Mid-Range وارد بازار کرده است.

صفحه لمسی بزرگ کی برد مشکی با کلید های با فاصله از مشخصات خوبی است که در نگاه اول نظر شما را جلب می کند. صفحه نمایش بزرگ و 15.6 اینچی آن نیز از نوع براق (Gloss) است. لبه های نمایشگر به رنگ نقره ای مات است و در وسط حاشیه بالای نمایشگر یک وب کم قرار دارد.

قسمت بالای صفحه کی برد و پایین صفحه نمایش دریچه های اسپیکرهای نوت بوک قابل مشاهده است البته این حاشیه برای زیبایی نوت بوک طراحی شده اند و تنها دو قسمت کوچک از سمت راست و چپ آن به اسپیکرها اختصاص دارد. در امتداد راست این حاشیه، دکمه پاور بصورت گرد و زیبا با نور پس زمینه آبی وجود دارد. وقتی درب نوت بوک را باز می کنید متوجه محدودیت باز شدن صفحه نمایش خواهید شد. صفحه نمایش RV509 برخلاف اکثر نوت بوک های موجود در بازار بصورت کامل باز نمی شود در واقع صفحه نمایش اکثر نوت بوک ها تا زاویه حدود 180 درجه باز می شوند ولی در RV509 به دلیل طراحی لولای بین نمایشگر و بدنه، حداکثر زاویه باز شدن نمایشگر را به حدود 130 درجه محدود کرده است.

مشخصات سخت افزاری RV509 – بصورت مختصر

  • پردازنده: Intel Core i5 – M480 2.67GHz
  • تراشه اصلی مادربرد: Intel HM55
  • حافظه: DDR3 4GB
  • گرافیک: Nvidia GeForce 315M – GPU GT218 –RAM 1GB DDR3 64Bit
  • حافظه ذخیره سازی: HDD 500GB Samsung
  • نمایشگر: 15.6" LCD LED-Backlit – Resolution 1366x768px
  • سیستم عامل: DOS

 در قسمت جلو و عقب نوت بوک RV509 هیچ پورتی وجود ندارد. در لبه سمت چپ نوت این لپ تاپ به ترتیب از بالا به پایین، ورودی برق آداپتور، پورت RJ45 شبکه یا Ethernet، دو پورت USB 2.0، خروجی مانیتور یا D-Sub، خروجی HDMI، جک هدفون و میکروفن قرار دارند. در لبه سمت راست RV509 نیز یک پورت USB و درایو DVD RW جای داده شده است.خوشبنختانه برروی این نوت بوک هیچ سیستم عاملی عرضه نمی شود و همین موضوع باعث رقابتی تر شدن قیمت NV509 شده است و از آنجایی که در کشور ما حق کپی رایت برای نرم افزارهای خارجی رعایت نمی شود می توانید از نسخه های کپی شده سیستم عامل ویندوز 7 و یا در صورت تمایل از یک نسخه مجانی لینوکس مانند Ubuntu استفاده کنید. اگر هم تمایل دارید نسخه اصلی ویندوز را تهیه کنید هر نسخه ایی که نیاز داشتید را خریداری می کنید و مجبور به استفاده از سیستم عامل تحمیلی نخواهید بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب