ثبت‌نام عمره مفرده از 24 شهریورماه
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت‌نام عمره مفرده از 24 شهریورماه خبر داد.

علی لیالی امشب در بخش گفت‌وگوی ویژه خبری صداوسیما با اعلام زمان قطعی ثبت‌نام عمره مفرده اظهار داشت: با تمهیدات صورت گرفته فرآیند ثبت‌نام‌های‌ جدید عمره مفرده طراحی شد و دو بانک ملی و ملت به عنوان بانک‌های عامل ثبت‌نام عمره مفرده را از 24 شهریورماه آغاز خواهند کرد.

وی با اشاره به زمان اعزام زائران عمره مفرده در ثبت‌نام‌های جدید خاطرنشان کرد: اعزام زائرانی که در این دور ثبت‌نام می‌کنند از سال 93 شروع می‌شود و برای سال‌های 91 و 92 زائرانی که از پیش ثبت‌نام کرده‌اند، اعزام خواهند شد.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص نحوه تعیین اولویت اعزام زائران در این دوره از ثبت‌نام‌ها تصریح کرد: به دلیل اینکه هنوز عملیات ثبت‌نام آغاز نشده هنوز اولویت‌ اعزام‌ها تعریف نشده و انشاءالله پس از انجام ثبت‌نام‌ها تصمیم‌گیری خواهیم کرد که اولویت اعزام زائران براساس قرعه باشد یا براساس زمان سپرده‌گذاری.

لیالی یادآور شد: شروع ثبت‌نام‌ها از روز پنج‌شنبه 24 شهریورماه آغاز می‌شود و تمام شعبات بانک ملی و ملت در روز جمعه نیز در صورت وجود متقاضی عملیات ثبت‌نام را انجام خواهند داد.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره قیمت تعیین شده برای ثبت‌نام عمره مفرده گفت:‌ براساس مشورتی که با مسئولین عالی داشتیم مصوب شد که سپرده ثبت‌نام برای متقاضیان 10 سال به بالا 800 هزار تومان و برای متقاضیان زیر 10 سال 600 هزار تومان باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب