جدیدترین محصول هیوندای -لانه زنبوری/تصاویر
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

هیوندای نمونه مفهومی تازه‌ای طراحی کرده که همزمان یک خودروی کوچک با هشت سرنشین، لیموزین و کاروانی برای کمپ شبانه است. همه چیز این خودرو از صندلی‌ها تا چیدمان آنها، چراغ‌ها و فرمان خودروشش‌ضلعی است.این نمونه تازه از موتور توربوشارژ و بنزین‌سوز 1.2 لیتری کاپا که متعلق به هیوندای است، بهره خواهد برد و برای انتقال نیرو از جعبه‌دنده شش‌سرعته خودکار استفاده خواهد کرد.

سلام چه خبر

برای استفاده بهینه از فضای داخلی این خودرو از طرح شش‌ضلعی که مطلوب‌ترین طراحی برای به حداکثر رساندن فضای قابل استفاده در معماری و طبیعت است، استفاده شده و هشت صندلی این خودرو، غیر از ردیف دوتایی جلو در دو ردیف سه‌تایی چیده شده که صندلی میانی جلوتر آمده و وسط صندلی‌های ردیف جلو قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌بینید برای چیدمان این صندلی‌ها نیز از فضای داخلی کندو و شش‌ضلعی‌هایی که زنبورهای عسل می‌سازند، الهام گرفته شده است. با این روش در فضای داخلی صرفه‌جویی شده اما این موضوع که سرنشین وسط ردیف جلو خیلی به راننده و فضای هدایت خودرو نزدیک است، می‌تواند نگران‌کننده باشد.

سلام چه خبر

صندلی‌های میانی می‌توانند در صورتی که به وجود آنها نیازی نباشد، تا شده و به دسته صندلی برای سرنشینان دیگر تبدیل شوند. با تا شدن صندلی‌های ردیف دوم خودرو به لیموزین تبدیل خواهد شد و با تا کردن صندلی‌های ردیف آخر می‌توان فضای بار کافی در اختیار داشت. در صورتی که به فضای بار بیشتری نیاز باشد، تمامی هفت صندلی عقب تا می‌شوند تا به یک صندوق عقب ایده‌آل تبدیل شوند. در این خودرو حتی امکان استراحت سرنشینان پس از یک سفر طولانی پیش‌بینی شده و می‌توان با تا کردن تمامی صندلی‌ها، حتی صندلی راننده فضایی کافی برای استراحت ایجاد کرد.

سلام چه خبر

طراحی درهای خودرو که از قسمت میانی باز می‌شوند، باعث شده سوار و پیاده‌ شدن سرنشینان آسان باشد. در پشت خودرو نیز رو به بالا باز می‌شود و فضای مورد نیاز برای سرنشینان را اشغال نخواهد کرد. طراحی لانه زنبوری را می‌توان در بخش‌های دیگر این خودرو مانند چراغ‌های ال.ای.دی جلوی آن، بخش‌های کنترل و هدایت لمسی خودرو و بخش یونیزه و تصفیه هوای درون آن مشاهده کرد.

سلام چه خبر

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب