8 خودروی منتخبی .../تصاویر
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 1 / 11 / 1390برچسب:8 خودروی منتخبی ,,,/تصاویر,
نویسنده : سروش
 در نمایشگاه دیترویت آمریکا ، کارشناسان خودرو -۸ خودروی ویژه را انتخاب کرده‌اند و عنوان “خودروهایی که نمی‌توان برای داشتن آن صبر کرد” را برای این هشت خودرو انتخاب کرده‌اند. قرار است این خودروها اواسط سال میلادی جاری یعنی تا ۵ ماه دیگر به دست خریداران برسد.

۱- پورشه ۹۱۱ Carrera Cabriolet مدل ۲۰۱۲

آخرین مدل از پورشه ۹۱۱ در نمایشگاه دیترویت به علاقه‌مندان نشان داده شد. مدل جدید ۹۱۱ کوپه، سبک‌تر از مدل‌های قبلی است و محور چرخ دنده‌های آن عملکرد بهتری یافته‌اند. با قدرت موتور ۴۰۰ اسب بخار شتاب فوق‌العاده ای به خودرو بخشیده است و به قول یکی از کارشناسان خودرو، رانندگی با این خودرو در تابستان و با سقف باز مانند تجربه رانندگی در بهشت است.

۲- مرسدس بنز SL 550

خودروی جدید تولیدی SL بسیار سبک وزن تولید شده و در تولید بدنه و بسیاری از قطعات آن از آلومینیوم استفاده شده است و مدل توربو شارژ ۴٫۴ لیتری آن قدرت ۴۲۹ اسب بخار به آن بخشیده است.

۳- لکسوس LF-LC Concept

سلام چه خبر

مدل جدید کمپانی تویوتا خودرویی هیبرید است که در فرمت اسپرت طراحی شده است و بدنه‌ای فوق‌العاده زیبا دارد. موتور توربو شارژ آن قدرت ۵۰۰ اسب بخار به آن بخشیده است.

۴- هیوندای Genesis Coupe

موتور ۲ لیتری توربو شارژ مدل جدید خودروی جنسیس هیوندا می‌تواند بدنه سبک این خودرو را به راحتی حمل کند و شتاب بسیار خوبی به آن ببخشد. ۳۴۸ اسب بخار و مصرف بنزین آن بسیار بهینه شده است.

۵- هوندا Accord Coupe Concept

موتور ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر موتور جدید خودروی هوندا به اضافه بدنه فایبرگلاس سبک آن یکی از خودروهای مورد توجه نمایشگاه امسال خودرو در دیترویت شده است. این خودرو مدل هیبریدی آن نیز تولید شده است که مصرف سوخت بسیار پایینی دارد و البته به همان نسبت هم گران‌تر خواهد بود.

۶- شورلت Sonic RS

موتور توربو شارژ ۱٫۴ لیتری خودروی جدید شورلت هندلینگ فوق‌العاده دارد و کمپانی قول داده تا قیمت این خودرو به نسبت خودروهای مشابه آن پایین‌تر باشد تا یکی از خودروهای پرفروش ۲۰۱۲ باشد.

۷- آئودی S4

کمپانی آلمانی آئودی در نمایشگاه امسال خودرو یکی از پرطرفدارترین خودروهای طرفداران محیط زیست بود. موتور آن دارای ۳۳۳ اسب بخار و مصرف سوخت آن بسیار بهینه است.

۸- هوندا Acura NSX Concept

خودروی هوندا در سال‌های گذشته یکی از پرفروش‌ترین خودروهای در آمریکا و کانادا بوده است. این کمپانی ظاهراً می‌خواهد در سال‌های آینده همچنان یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد. به همین منظور طراحی عالی خودروی جدید خود را در معرض دید تماشاگران گذاشته است و پیش بینی می‌شود با توجه به قدرت خوب ماشین و مصرف بهینه آن و قیمت معقولانه ماشین در سال جاری نیز یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب