ماساژ صورت / تصویر
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 20 / 1 / 1391برچسب:ماساژ صورت / تصویر,
نویسنده : سروش

سلام چه خبر 

ماساژ برای قرن ها در آسیا، خاور میانه و اروپا بوده است انجام می شود. قدیمی ترین شکلی از شفا در نظر گرفته شده است. در اینجا کارشناسان نشان می دهد Shiseido استودیو - گام به گام - چگونه خودتان را ماساژ را در خانه یا دفتر به من بدهید.

قبل از شروع

به حداکثر رساندن سود تجدید قوا از ماساژ صورت خود را با ایجاد یک محیط راحت و آرام است. جدا گوشی را روشن می کند، یک شمع معطر، موسیقی نرم و نشستن در یک صندلی راحت.

همیشه با چهره ای پاک شروع می شود. ماساژ کرم صورت خود را و در نوک انگشتان خود را صاف، با استفاده از به اندازه کافی برای دادن انگشتان دست خود را "لغزش است." درخواست در سراسر ماساژ مورد نیاز است.

استفاده از حلقه و انگشت وسط خود را نرم و حتی فشار به اطمینان حاصل شود. به یاد داشته باشید که با نور، سکته مغزی ملایم کار می کنند. ماساژ به آرامی و منظم، مطابق با حرکات خود را به تنفس خود. کم کردن سرعت سرعت به عنوان ماساژ خود را پیشرفت.

ماساژ صورت Shiseido

مرحله 1: پیشانی - شروع در مرکز پیشانی، به تدریج انگشتان دست در سراسر پیشانی را در 6 حرکت دایره ای کامل حرکت می کند. تکرار 3 بار. پایان توسط به آرامی با فشار دادن نقاط فشار در معابد به مدت 3 فقره. برای تعیین محل نقاط فشار خود را برای افسردگی خفیف بین استخوان ها در معابد احساس راحتی کنید. فشار اعمال شده باید احساس خوشایند و نیرو، دردناک هرگز.

مرحله 2: بینی - انگشتان اسلاید رو به پایین در امتداد دو طرف بینی خود را با شروع از توخالی داخلی چشم. با استفاده از دست چپ در سمت راست بینی، و دست راست به سمت چپ به ماساژ. تکرار 3 بار بر روی هر طرف بینی.

مرحله 3: سوراخ های بینی - دایره عقب و جلو در اطراف سوراخهای بینی، اعمال فشار اضافی در سکته مغزی به سمت بالا. تکرار: 6 بار.

گام 4: دهان - ماساژ در طول لب پایین تر، در حال حرکت به بیرون و به سمت بالا بلند کردن گوشه دهان. آزاد به آرامی. تکرار 3 بار.

مرحله 5: گونه - ماساژ بیرون از چانه به نرمه گوش، در 6 حرکت دایره ای، با تمرکز بر روی jawline. سر خوردن و انگشتان را به گوشه دهان به وسط گوش و ماساژ. سر خوردن و دوباره به سوراخ های بینی و ماساژ به معابد. سر خوردن عقب به چانه و تمام مراحل را تکرار 3 بار. پایان توسط فشار دادن نقاط فشار در معابد خود را.

گام 6: چشم - نقاط فشار در زیر استخوان پیشانی زیر ابرو داخلی را فشار دهید و تا 3 بشمار. سپس انگشتان دست زیر پیشانی سر خوردن در اطراف و زیر چشم، و بازگشت به نقطه شروع در 6 فقره. کل عملیات را تکرار 3 بار، در حال حرکت به آرامی بر پلک در معابد در شمارش نهایی را فشار دهید.

گام 7: گردن - به راحتی تنش و سفتی در گردن کمک می کند. با استفاده از کف دست خود را، ماساژ گردن خود را با نوازش به آرامی به سمت بالا از استخوان ترقوه به پایه چانه. دست جایگزین به عنوان شما را از مرکز به هر طرف حرکت با 6 سکته مغزی، و سپس 6 سکته مغزی به عقب. سر خوردن و به آرامی در مرکز گردن و افزایش فشار سمت خارج است.

گام 8: چانه - چانه درک خود را بین شاخص و انگشت وسط در فک و اسلاید به آرامی انگشت خود را در سراسر طول فک خود، ایجاد یک حرکت قیچی مانند است. انگشت اشاره را خم و محل آن را در زیر فک. با استفاده از طرف پد انگشت اشاره و شست ماساژ پشت، به گوش راست است. با دست چپ تکرار کنید. کل عملیات را تکرار 6 بار.

گام 9: گوش - ماساژ رو به بالا در حرکت مارپیچ، با استفاده از انگشت شست و انگشت سبابه، شمارش تا 5. تعداد 6، حرکت دادن انگشت شست خود را پایین فک و نزدیک به گوش که ممکن است، و بازگشت به نرمه گوش را تحریک نقاط فشار زیادی در این زمینه است. تکرار 3 بار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب