رونمایی رسمی از تبلت جدید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل بارسلون
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 26 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

به گزارش فارنت و به نقل از سی‌نت با آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۱ بارسلونا و همانطور که پیش‌بینی می‌شد و انتظار می رفت، شرکت سامسونگ از تبلت اندرویدی نسل دوم خود با نام «گالکسی‌تب ۱۰٫۱» رونمایی کرد.

اگر چه تمام پیش‌بینی‌ها و نامگذاری‌های اولیه این تبلت را گالاکسی تب ۲ نامیده بودند اما سامسونگ این تبلت ۱۰٫۱ اینچی خود را با نام Galaxy Tab 10.1 به بازار عرضه خواهد کرد.

galaxytab10.1

تبلت جدید با صفحه نمایش WXGA 10.1 اینچی خود (بزرگتر از صفحه نمایش ۷ اینچی گالکسی‌تب) از نوع TFT   به کیفیت نمایش ۱۲۸۰×۸۰۰ مجهز است و با سیستم عامل اندروید ۳ (هانی‌کامب) کار خواهد کرد.

این تبلت همچنین از رابط کاربری ویژه اندروید به جای رابط کاربری پیشین سامسونگ بهره خواهد برد که این موضوع امیدها در خصوص نبود تاخیر در به‌روزرسانی سیسام عامل را زنده نگه خواهد داشت.

خبر خوب دیگر اینکه تبلت جدید سامسونگ قدرت خود را مدیون پردازنده دو هسته‌ای «تگرا ۲» انویدیا است که سرعت خوب در مرور اینترنت و دیگر کاربردها را نوید می‌دهد.

galaxytab10.1

گالاکسی‌تب جدید که در دو نوع ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد توانایی ضبط تصاویر ویدیوئی با کیفیت Full HD 1080P با سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد و می‌تواند تصاویر ویدیوئی را نیز با همین کیفیت و البته با سرعت فریم بیشتر ۳۰ فریم بر ثانیه پخش کند و البته نباید از قدرت دوربین۸ مگاپیکسلی پشت تبلت و دوربین ۲ مگاپیکسلی جلوی تبلت (برای تماس‌های ویدیوئی) گذشت.

گالاکسی‌تب ۱۰۱ سامسونگ ۵۹۹ گرم وزن و ۰٫۴۳ اینچ ضخامت دارد و سامسونگ ادعا دارد که این تبلت سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت موجود در بازار است و با توجه به تبلت‌های مدعی همچون آی‌پد ۶۸۰ گرمی اپل و محصول جدید موتورولا یعنی تبلت زوم ۷۲۵ گرمی این شرکت بیراه هم نگفته است.

وقتی به گوشه‌کنار این محصول می‌نگریم  ورودی‌ سیم‌کارت، جک صوتی ۳.۵ میلیمتری و ورودی شارژ ویژه شرکت سازنده دیده می‌شود اما نه! مثل اینکه خبری از درگاه HDMI نیست! واقعا چرا؟

GALAXY Tab 10.1-Samsung

این محصول بنا بر اعلام شرکت سامسونگ از ماه مارس به طور همزمان در بازارهای آسیا و اروپا عرضه خواهد شد و اپراتور مخابراتی وودافون اولین عرضه‌کننده آن خواهد بود‫. عدم اعلام قیمت و زمان عرضه این محصول در آمریکا از دیگر عجایب روز اول کنگره موبایل بارسلون در روز اول بود. باید دید موترولا با زوم و یا دگیر شرکت‌ها با محصولات خود خواهند تواسنت به رقابت بااین محصول برخیزند!؟ نظر شما چیست؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب