آشنایی با سایت dmoz.org
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 27 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

از مواردی که باعث محبوبیت سایت شما نزد موتورهای جستجو نظیر گوگل و افزایش رنکینگ سایت می شود ثبت سایت در دایرکتوری های بزرگ نظیر Dmoz.org می باشد، خدمات این سایت رایگان بوده و یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین دایرکتوری ها در نت می باشد.

برای ورود به سایت Dmoz.org کلیک کنید.

پس از ورود به سایت با صفحه ساده ای مواجه می شوید که مجموعه های اصلی این دایرکتوری لیست شده اند، در ابتدا زبان مورد نظر خود را با کلیک بر روی کلمه Word انتخاب می کنیم.

پس از انتخاب زبان خود (در اینجا persian) و کلیک بر روی آن وارد صفحه ای می شویم که مجموعه های موجود برای زبان انتخابی لیست شده اند.

بر اساس موضوع سایت خود مجموعه مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید، در این قسمت وارد صفحه دیگری می شویم که باید زیر مجوعه مرتبط یا سایت خود را انتخاب کنید.

در این هنگام از منوی بالا پیشنهاد آدرس را کلیک کنید، پس از کلیک وارد صفحه ای می شویم که باید مشخصات سایت خود را وارد کنید.

در ابتدا توضیحات و راهنما آمده است پس از مطالعه آنها در قسمت بعد زبان ، مجموعه و زیر مجموعه انتخابی ما نشان داده می شود.

در قسمت بعد آدرس سایت خود را وارد کنید، در زیر باکس آدرس اینترنتی سایت توضیحاتی ذکر شده که حتما مطالعه فرمایید، در صورتی که موارد فوق رعایت نشده باشند سایت شما لیست نخواهد شد.

در دو قسمت بعدی عنوان و شرح مختصری از سایت خود را وارد کنید.

در انتها پس از وارد کردن کد امنیتی در باکس مربوطه و مطالعه موافقت نامه پیشنهاد سایت بر روی دکمه Submit کلیک نمایید.

ممکن است پس از ثبت سایت خود در این دایرکتوری یک الی دو هفته طول بکشد تا سایت شما لیست شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب