علائمی که نشان میدهد همسرتان به شما خیانت می کند!
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 27 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

 

اغلب علائم خیانت همسر به دقت زیاد نیاز دارد، و لیستی قطعی از این علائم وجود ندارد. با این حال، علائم مشترکی هستند که حاکی از خیانت در ازدواج باشند.

 

اگر به همسر خود مشکوک هستید، نباید سریع نتیجه گیری و اقدام کنید. اگر هم خیانت او برای شما اثبات شده است، باید برای ماندن یا رفتن به خود فرصت بدهید. اگر در تصمیم خود مردد هستید، حتما از نظرات کارشناسانه یک مشاور خبره بهره بگیرید. اگر تصمیم گرفتید که به زندگی با وی ادامه بدهید، باید صادقانه با هم مشکل را حل نمایید. اما باز هم کمک مشاور ماهر نیاز می باشد.
علائم خیانت همسر

عدم صمیمیت
این علامت خیلی هشدار دهنده است. اگر چه فراز و نشیب در همه زندگی ها وجود دارد، اما نداشتن صمیمیت و رابطه جسمی و عاطفی به مدت طولانی یعنی دور شدن همسران از یکدیگر. دلایل متعددی همچون افسردگی و استرس برای این مشکل وجود دارد. مع ذلک، تخلیه صمیمیت عاطفی و جسمی در جای دیگر، یکی از مهمترین دلایل می باشد.
برنامه جدید و عجیب
اگر همسر شما هیچ توضیحی منطقی برای برنامه خود ندارد، می تواند نشانگر فریب دادن شما باشد. اگر سالی یک بار قرار ملاقات کاری دارد، جای نگرانی نیست. اما اگر مدام تکرار می شود، منطقی است که نگران شوید. شتابزدگی، وقت و بی وقت خانه را ترک کردن و توضیحات غیر منطقی دادن از علائم خیانت می باشند.
تلفن های مرموز
در این گونه مواقع فرد احساس ناراحتی و دستپاچگی می کند. البته هراز گاهی افرد تماس تلفنی اشتباه دارند که طبیعی هم است. اما اگر مدام تکرار شود، قضیه صورت دیگری به خود می گیرد. اگر همسر شما بی موقع، مثلا صبح زود یا آخر شب تماس می گیرد یا در حضور شما پاسخ تلفن را نمی دهد، حق دارید که مشکوک شوید.
دروغ
اگر وی حتی برای موارد ناچیز هم دروغ می گوید، می خواهد شما را فریب بدهد. اگر بر سر مسائل غیر مهم دروغ نمی گوید و دروغ گفتن جز ذات و شخصیت او نیست، و یکباره دروغ های بزرگ می گوید، احتمال خیانت وجود دارد.
ناراحتی اجتماعی
اگر با همسر خود بیرون می روید و او راحت نیست، علامتی دیگر بر فریب می باشد
. اگر قبلا دوستان و همکاران همسرتان با شما گرم بودند، اما یک مرتبه از شما دوری می کنند، شاید سعی دارند از مشکل شما فاصله بگیرند. یا اگر با دوستان و همکاران همسرتان در فعالیت های گروهی شرکت می کرده اید، اما الآن شما را طرد می کنند، علتش این است که آنها رازی را می دانند که از افشای آن می ترسند ….

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب