عجیب ترین روش های درمانی در دنیا + تصاویر
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 27 / 11 / 1389برچسب:,
نویسنده : سروش

 

 

 

1- رژیم پای خوک عجیب ترین روش های درمانی در دنیا + تصاویر

پای خوک سرشار از کلاژن است . کلاژن پروتئینی است که در سلامت پوست و عضلات نقش دارد . کلاژن در کرم های ضد چروک و مواد ترزیقی حجم دهنده لبهم کاربرد دارد .

 2- کرم زهر مار

عجیب ترین روش های درمانی در دنیا + تصاویر

برای تهیه این کرم زهر هزاران مار برزیلی جمع آوری می شود . زهر مار اثری مانند بوتاکس دارد ؛ ماده ای که در زهر مارهای سمی (کبری، افعی، مارزنگی ) وجود دارد اعصاب را بی حس می کند و عضلات را در برابر واکنش های عصبی فلج می کند . این روش در کند کردن روند چروک شدن پوست موثر است .
این کرم مستقیما روی صورت مالیده می شود، خطری ندارد  و از تزریق بهتر است .

3-زالو درمانی 

زالو درمانی یاهیرودوتراپیبیش از 1000 سال قدمت دارد . این روش برای درمان بیماری های پوستی بکار میرود و در بهبود پس از جراحی هم موثر است. در این روش با مکش خون ، سموم و مواد خطرناک از بدن بیرون کشیده می شود ،گردش خون در محل بالا می رود ، جلوی لختگی خون گرفته می شود و به درمان رگ های واریسی کمک میکند .
استفاده از این روش در استرالیا بسیار متداول است و زالو هایی که برای اینگونه درمان مناسبند Hirudomedicinalis نامیده می شوند.

4- پدیکور توسط ماهیعجیب ترین روش های درمانی در دنیا + تصاویر

این روش عجیب درمان پوست اصالتا از ترکیه نشات گرفته است جایی که انواع ماهی کپور ( دکتر ماهی ) در چشمه های آب گرم زندگی می کنند و ماهی ها پوست های مرده پاهای افرادی که درآن آبها آب تنی می کنند را می خورند .در غرب ماهی ها را در تانکری میریزند و مردم می توانند پاهیشان را 15 الی 30 دقیقه در آب بگذارند. نکته جالب اینست که این ماهی ها دندان ندارند و درد یا خطری متوجه افراد نیست .

5- درمان پوست با فضله بلبل:عجیب ترین روش های درمانی در دنیا + تصاویر

گوانین  ، آنزیمی در فضله بلبل وجود دارد در بسیاری از محصولات آرایشی استفاده می شود. این آنزیم لایه بردار و پاک کننده پوست است . در ژاپن بیش از 100 سال است که بازیگران و رقاصه ها از فضله استریل شده بلبل برای زیبایی پوست،پاک کردن آرایش و نرم کردنپوست استفاده می کنند . این روش به دنیای غرب هم راه پیدا کرده و قیمت گرانی هم دارد! هر 30گرم از این محصول 20 دلار و محصول مخصوص صورت آن در نیویورک 180 دلار بفروش می رسد!

6- تقویت موی سر بامنی گاوعجیب ترین روش های درمانی در دنیا + تصاویر

مو از رشته های پروتئین ساخته شده و بافتی مرده است . البته پروتئین هایی وجود دارند که همچون لایه ای محافظ مو را در بر می گیرند و آنرا براق تر ، صافتر و زیباتر نشان می دهند. در انگلستانافرادی که به سلامت و براقیت موهایشان اهمیت زیادی می دهند منی گاو را به پوست سر و موهایشان ماساژ می دهند، چون معتقدند این ماده منبع عظیم پروتئین است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب