مردان و زنان شگفت انگيز
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 14 / 3 / 1390برچسب:مردان و زنان شگفت انگيز ,
نویسنده : سروش
مردان و زنان شگفت انگيز
مردي كه با حس ششم اجسام را جابجا مي كند

ميروسلاو ماگولا اهل مونيخ آلمان، توانايي عجيبي در جذب و حركت دادن اجسام دارد و اين كار را تنها با تمركز كردن روي آنها انجام مي‌دهد.

جالب اينجاست كه برخي افراد با داشتن نيروي مغناطيس در بدن‌شان فقط مي‌توانند اجسام فلزي را جذب كنند اما ميروسلاو هر شيئي را مي‌تواند با بدن خود جذب كند. ميروسلاو از كودكي متوجه شد كه مي‌تواند با تمركز كردن بر يك شيء آن را حركت دهد و اين كار آن‌قدر برايش جالب بود كه تصميم گرفت توانايي خود را افزايش دهد. او پس از مدتي متوجه شد كه مي‌تواند اجسام را از زمين بلند كرده يا به بدن خود بچسباند. او با شركت در چند سري از برنامه‌هاي بيرتيش گات تلنت و انجام كارهاي عجيب داوران و تماشاگران را حيرت‌زده كرده و برنده سال 2004 اين برنامه شد.


پلك‌هايي كه با آن اتومبيل حركت مي كند

سونگ تائو اهل چين داراي پلك‌هايي بسيار قوي است كه مي‌توانند يك اتومبيل را به حركت در آورند.

او توانسته است با اين نيروي منحصر به فرد، نام خود را در كتاب ركوردهاي گينس نيز ثبت كند. او طناب‌هايي را به اتومبيل متصل كرده و قلاب‌هاي آن را به پلك‌هاي پايينش وصل مي‌كند و اتومبيل را به جلو مي‌كشد. سونگ در يكي از ركوردهايش توانست يك اتومبيل را به اندازه دو متر جابه‌جا كند و در يكي ديگر از ركوردهايش، دو سطل پر از آب كه هر كدام سه ليتر وزن داشت را با پلك‌هايش بلند كرد. با وجود فشار بيش از حدي كه به چشم‌ها و پلك‌هاي سونگ وارد مي‌شود اما تا به حال هيچ مشكلي براي او به وجود نيامده است.


مردي كه با گوش‌هايش بادكنك باد مي كند

وي مينگ تنگ، مرد چيني 55 ساله داراي گوش‌هايي است كه توانايي دميدن دارند. در حدود 30 سال پيش مينگ تنگ متوجه شد كه ازگوش‌هايش هم مي‌تواند هوا را خارج كند؛ يعني در واقع عمل بازدم را انجام دهد.

از آن به بعد بود كه با انجام حركات عجيب و غريب با گوش‌هايش همه را متعجب كرده و نام خود را در گينس ثبت كرد. مينگ تنگ در فستيوال بهاري چين توانست 20 شمع را با گوش‌هايش خاموش كند. همچنين او قادر است با نگه داشتن بيني و بيرون دادن هوا از گوش خود، حتي يك بادكنك را باد كند.



نوشتن با اشك چشم

رو آنتينگ چيني كه هم اكنون 56 سال سن دارد، مي‌تواند با آبي كه از چشمانش بيرون مي‌پاشد، روي يك كاغذ متني بنويسد يا يك طرح ساده را نقاشي كند.

او در ابتدا آب را از بيني خود بالا كشيده و آن را با فشار فراوان، مانند اسپري از چشمان خود بيرون مي‌پاشد. رو وقتي نه ساله بود، براي شنا به رودخانه رفت كه ناگهان دچار گرفتگي پا شده و در آب فرو رفت و آب زيادي خورد. او پس از نجات يافتن، متوجه شد كه آب از چشم او خارج مي‌شود و از آنجا بود كه به توانايي خود پي برد. اما رو تا 20 سالگي اين توانايي را از همه پنهان مي‌كرد. او مي‌تواند آب را به فاصله سه متر بيرون بپاشد.


مرد هندي هواپيما را با گوشهايش جابجا كرد

اين مرد هندي قادر است با گوشهايش هواپيماي غول پيكري را جابجا كند.

مانجيت سينگ 57 ساله اهل هندوستان كه تا به حال بيش از 30 ركورد در كتاب ركوردهاي گينس و ليمكا ثبت كرده، داراي گوش‌ها و موهاي پر قدرتي است كه مي‌تواند به وسيله آنها، اتومبيل، اتوبوس و حتي هواپيما را بكشد. او مي‌تواند وزنه‌اي بيش از 85 كيلوگرم را با گوش‌هايش بلند كند. مانجيت در يكي از ركوردهايش، هواپيمايي با هشت تن وزن را به طول سه متر به وسيله گوش‌هاي خود كشيد. گوش‌هاي مانجيت انعطاف‌پذيري خاصي دارند و مي‌تواند آنها را به راحتي با گيره‌اي محكم به طناب ببندد. او به خاطر داشتن چنين قدرتي، مرد آهنين لقب گرفته است.


مردي كه سوزن را در گوشت و پوست خود فرو مي كند

تيم كريدلند قادر است بدون اينكه احساس درد داشته باشد، تعداد زيادي سوزن را در گوشت و پوست خود فرو كند و همين امر، باعث شده تا به او لقب پادشاه شكنجه داده شود.

همچنين نام ديگر تيم، جاسوزني است. او از سال 1994 اين كار را در سيرك بين‌المللي جيم رز آغاز كرد و كارش آن‌قدر جالب و منحصر به فرد بود كه به سرعت شهرتي جهاني به دست آورد. تيم حتي قادر است تعداد زيادي سوزن خورده و تمام آنها را دوباره از دهان خود خارج كند. او قادر است روي سوزن‌ها راه برود، بخوابد و آنها را از بدن خود عبور دهد. نام تيم نيز در فهرست عجيب‌ترين‌هاي كتاب گينس قرار گرفته است.


مردي كه با دندان قطار جابجا مي كند

راتها كريشنان اهل هندوستان با داشتن قوي‌ترين دندان‌هاي دنيا توانسته است نام خود را در كتاب ركوردهاي ليمكا به ثبت برساند.

او در آخرين ركوردزني خود توانست تنها با دندان‌هايش و بدون كمك دست و پاهايش يك قطار هفت كابينه با وزن 300 تن را حدود سه متر بكشد. او در سال 2009 در برنامه بريتيش گات تلنت نيز شركت كرد و توانست در فهرست برگزيدگان مرحله نهايي قرار گيرد اما موفق نشد برنده اين برنامه باشد.


35 سال بي‌خوابي

تاي نگوك، پيرمرد 67 ساله ويتنامي است كه به خاطر داشتن بيماري اينزامنيا – بي‌خوابي – 35 سال است كه نخوابيده است.

او به خاطر يك تب شديد در سال 1937 به اين بيماري دچار شد، اما در سلامت او تا به حال كوچك‌ترين اختلالي وارد نشده است. با اينكه بي‌خوابي او يك بيماري به حساب مي‌آيد، اما  باعث شده تا نام او به عنوان يكي از انسان‌هاي عجيب و با توانايي خارق‌العاده در كتاب ركوردهاي گينس ثبت شود. تاي با اينكه در روز به خاطر كار بسيار در مزرعه و پياده روي‌هاي طولاني خسته مي‌شود، اما باز هم خوابش نمي‌برد. از نظر او انسان، بدون خواب، مانند زمين بدون آب است.



نابينايي كه مي‌بيند

بن آندر وود، پسري است كه در سه سالگي بينايي خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد، اما از همان كودكي ياد گرفت كه چگونه بدون داشتن چشم هم مي‌توان ديد.

اين پسر كه اهل كاليفرنياست، توانست با همسالان خود به مدرسه برود، بسكتبال بازي كرده و دوچرخه‌سواري كند. او توانست با تقويت حواس ديگر خود، از آنها براي ديدن اطرافش استفاده كند، مانند كاري كه خفاش‌ها و دلفين‌ها براي ديدن انجام مي‌دهند و در پزشكي اكو‌لوكيشن ناميده مي‌شود. او با اين كار، حتي پزشكان را هم متعجب كرد. او حتي قادر است تفاوت يك اتومبيل پارك شده با يك كاميون را بفهمد. بن يكي از برندگان برنامه بريتيش گات تلنت در سري اول است.



نوازندگي با بيني

كلار هاوز، زني است كه با توانايي منحصر به فرد خود توانست داوران بريتيش گات تلنت كه برنامه‌اي درباره شگفت‌انگيز‌هاست را حيرت‌زده كرده و برنده سري پنجم اين برنامه باشد.

او قادر است با بيني خود فلوت بنوازد، اما نه يكي، بلكه دو تا با هم و همزمان. او فلوت‌ها را در سوراخ بيني خود گذاشته و با دميدن در آنها به زيبايي يك موسيقيدان آن را مي‌نوازد. او حتي در زمان اجراي نمايش، از دهان خود براي نفس گرفتن نيز استفاده نمي‌كند و با بيني خود، هم نفس كشيده و هم فلوت مي‌نوازد. نواختن هر دو فلوت آن قدر با هم هماهنگ است كه گويا دو نفر همزمان و از روي يك نت آهنگ مي‌نوازند.

 

نوازندگي با پا

ليو وي پسري 23 ساله و اهل پكن، با توانايي خاص خود در نواختن پيانو، آن هم با استفاده از پاهايش توانسته است شهرتي جهاني به دست آورد.

ليو در يك سانحه تصادف دو دست خود را از دست داد و از آن به بعد بود كه تصميم گرفت با استفاده از پاهاي خود، كارهايش را انجام داده و به ديگران تكيه نكند. ليو تا به حال در بسياري از برنامه‌هاي تلويزيوني شركت كرده و از برندگان سري برنامه‌هاي بريتيش گات تلنت - مسابقه كشف استعداد - سال 2010 است. او از كودكي، پيانو مي‌نواخت و به همين خاطر با اصول آن آشنا بود و تنها با چند ساعت تمرين در روز، هم اكنون در رديف ماهرترين پيانيست‌هاي دنيا قرار گرفته است.



گوش‌هاي پرتوان

نيك هل، يكي ديگر از برندگان بريتيش گات تلنت در سال 2009 است.

گوش‌هاي نيك از قدرت عجيبي برخوردار است طوري كه مي‌توانند يك سطل حاوي وسايل سنگين را كه به آنها آويزان شده، تاب بدهد. نكته جالب اينجاست كه او، سطل را با زنجير از لاله گوش‌هايش آويزان مي‌كند و خود اين زنجير هم بسيار سنگين است، ولي تا به حال هيچ آسيبي به گوش‌هايش وارد نشده است. او در يكي ديگر از نمايش‌هايش مته‌اي را از بيني خود عبور داده و حتي از دو سوراخ بيني‌اش يك چوب‌لباسي را آويزان كرد، اما اين دو نمايش به اندازه تاب دادن سطل، مورد توجه داوران قرار نگرفت.


 
سريعترين دونده بدون پاي جهان

اسكار پيستوريوس، دونده‌اي اهل جنوب آفريقاست كه بدون داشتن پا و با دو پاي مصنوعي، هر 100 متر را در 21 ثانيه طي مي‌كند و نامش به عنوان سريع‌ترين دونده بدون پا در كتاب ركوردهاي گينس ثبت شده است.

او توانست در مسابقات پارا المپيك آتن، مدال طلاي دو 200 متر و مدال برنز دو 100 متر را كسب كند. پاهاي اسكار از بدو تولد از ساق به پايين داراي استخوان‌هاي كوچك و نازك بود كه راه رفتن را براي او غيرممكن كرده بود و به همين خاطر والدينش ترجيح دادند تا پاهاي او را قطع كرده و براي او دو پاي مصنوعي بسازند. اسكار براي دويدن از دو پاي مصنوعي از جنس فيبر كربن استفاده مي‌كند.
 


مردي كه بدن خود را از راكت تنيس رد مي كند

كاپيتان فردو، لقبي است كه به مرد انعطاف‌پذير 32 ساله اهل لندن داده شده است.

فردو قادر است به راحتي تمام بدن خود را از داخل يك راكت تنيس رد كند. او ابتدا يك دست خود را از داخل راكت عبور مي‌دهد و سپس سرش، شانه‌ها و دست ديگر، از آن به بعد ديگر كار ساده به نظر مي‌رسد و او راكت را از پاهايش در مي‌آورد. بعد از اينكه كاپيتان فردو در برنامه تلويزيوني بريتيش گات تلنت شركت كرد و در فهرست برگزيدگان قرار گرفت، نام و توانايي او جهاني شد و از آنجا بود كه بيشتر سيرك‌هاي محبوب از او تقاضاي همكاري كردند. او از كودكي آكروبات آموخته و با تمرين توانسته بود بدن خود را انعطاف‌پذير بكند.
 


بلعيدن و پس دادن ماهي زنده

استيو استار قادر است چيزهايي مانند سكه، لامپ، توپ بيليارد و حتي ماهي گلي را بلعيده و پس از چند دقيقه، بدون اينكه به اجسام يا خودش آسيبي وارد شده باشد، آنها را از دهانش خارج كند.

استيو حتي ماهي را دوباره زنده تحويل مي‌دهد و حتي خودش هم نمي‌داند چطور مي‌تواند اين كار را انجام دهد. اين توانايي عجيب و غريب استيو، باعث شد تا در سال 1990 برنده سري برنامه‌هاي تلويزيوني بريتيش گات تلنت باشد. استيو در آوريل 2010 نيز در اين برنامه شركت كرد و با خوردن چندين سكه و انگشتر برليان داور برنامه و پس دادن آنها پس از چند دقيقه، باعث حيرت تماشاچيان شد و اين بار نيز تا مرحله نهايي پيش رفت.
 


مردي كه در قالب يخي مي خوابد

ويم هوف 48 ساله اهل هلند قادر به ماندن و حتي شنا كردن در ميان يخ‌هايي است كه مي‌توانند يك انسان عادي را در عرض چند دقيقه منجمد كنند و همين امر، باعث شده تا به او لقب مرد يخي داده شود.

ويم مدت 20 سال است كه هر بار با نشان دادن توانايي‌هاي مختلف خود در تحمل سرما، همه را شگفت زده كرده و تا به حال بارها ركوردهاي مختلفي كه شامل ركورد گينس نيز مي‌شود، از خود بجا گذاشته است. ويم در آخرين ركورد خود، 45 دقيقه در ظرفي يخي با دماي 20 درجه زير صفر ماند. او همچنين در فنلاند با شكستن يخ رودخانه، داخل آب رفته و 60 متر را شنا كرد.
 


مرد مغناطيسي

لئو تو لين اهل مالزي به خاطر داشتن توانايي در جذب اجسام فلزي، مرد مغناطيسي لقب گرفته است.

او قادر است اجسام فلزي از دو كيلوگرم تا حداكثر 36 كيلوگرم را با بدن خود جذب كند. توانايي او به قدري عجيب است كه تا به حال دانشمندان و پزشكان بسياري از دانشگاه‌هاي مالزي را حيرت‌زده كرده و  درباره  او به تحقيق پرداخته‌اند. نكته جالب اينجاست كه دو پسر و دو نوه‌اش نيز از اين توانايي برخوردارند. نيروي مغناطيس در بدن لئو آن قدر زياد است كه مي‌تواند با استفاده از يك جسم فلزي چسبيده به بدنش، وزني معادل سه آجر را روي آن نگه دارد.






مردي كه روي سرش ماشين نگه مي دارد

جان ايوانس تا به حال 33 ركورد در كتاب ركوردهاي گينس ثبت كرده و دو بار در برنامه بريتيش گات تلنت تا مرحله نهايي پيش رفته است.

جان مي‌تواند سنگين‌ترين اجسام را بدون وارد ‌شدن  صدمه به گردن و كمرش روي سر خود به حالت تعادل نگه دارد. در ركوردهاي او، نگه داشتن يك اتومبيل ميني كوپر، 98 پاكت شير، 230 ظرف پر از آب و بشكه‌اي پر از هيزم‌هاي آتش زده را مي‌توان مشاهده كرد كه تمام اين موارد صدها كيلوگرم وزن داشتند. قدرت سر و گردن جان آن قدر زياد است كه مي‌تواند بدون كوچك‌ترين حركتي، اجسام را ثابت نگه داشته و حتي با آنها راه برود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب