هشت نكته درباره زيبا شدن با عسل
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 5 / 2 / 1390برچسب:۱) ماسك عسل,
نویسنده : سروش

هشت نكته درباره زيبا شدن با عسل
عسل شامل موم و شكر و مواد معدني است و يك مرطوب كننده طبيعي به شمار مي‌آيد و همانند يك ماده ضد سوزش براي پوست‌هاي حساس عمل مي‌كند.
عسل مي‌تواند در خيلي از محصولات زيبايي يافت شود، شما مي‌توانيد اين محصولات را در مغازه‌هاي محلي يا مغازه‌هايي كه داراي محصولات زيبايي مطلوب هستند بيابيد. جالب اينكه خيلي از اين محصولات مي‌توانند بسيار گران قيمت باشند اما تعدادي از اين محصولات هم مي‌توانند در منزل ساخته شوند.
اگر مي‌خواهيد به راز و رمز زيباسازي عسل پي ببريد مواردي كه درباره عسل مي‌گوييم را امتحان كنيد. اما قبل از استفاده عسل روي پوستتان مطمئن شويد كه به آن حساسيت نداريد.

۱) ماسك عسل

عسل خالص را روي صورت‌تان بماليد و اجازه دهيد كه مدتي روي پوست‌تان باشد تا زمانيكه خشك شود. تقريبا پانزده دقيقه براي خشك شدن عسل برروي پوستتان كافي است. وقتي كه خشك شد صورتتان را با آب گرم بشوييد.

۲) پوستي روشن با حمام عسل

براي رطوبت، نرمي و داشتن پوستي روشن، در حمام بعدي‌تان از يك شيشه عسل استفاده كنيد. عسل را به پوستتان بماليد و براي مطمئن شدن از خشك شدن عسل برروي پوست از دست‌تان كمك بگيريد، در اين حالت با اينكه عسل پوست شما را چسبناك كرده است اما به نرمي و راحتي دست شما روي پوست‌تان حركت مي‌كند. سپس بدنتان را با آب بشوييد. نتيجه اين كار گردش خون عالي، زيبايي و روشني پوست خواهد بود.

۳) وان عسل

براي خوش بويي و نرمي پوست‌تان، يك چهارم تا يك دوم فنجان عسل به آب وان اضافه كنيد.

۴) ماساژعسل

يك قاشق چاي خوري عسل به همراه كمي پودر بادام را در كف دستان مخلوط كنيد و به آرامي روي صورت‌تان بماليد. سپس اين معجون عسل و بادام را با آب گرم بشوييد.

۵) تميز‌كننده روزانه صورت

مخلوطي از يك قاشق چاي خوري عسل با پودر شير تهيه كنيد، از اين محلول به عنوان تميزكننده مواد آرايش و زدودن كثيفي پوست صورت مي‌توانيد استفاده كنيد و بعد با آب گرم صورت‌تان را بشوييد.

۶) موهاي درخشان

براي براق كردن موهايتان مي‌توانيد مخلوطي از يك قاشق چاي خوري عسل به همراه آبليموي تازه فشرده شده و يك ليتر آب گرم تهيه كنيد. طبق معمول با شامپوي هميشگي موهايتان را بشويد و بعد از مخلوط عسل برروي موهايتان بريزيد. اجازه دهيد موهايتان به صورت نرمال خشك شود، نيازي به شستن مخلوط عسل از روي موهايتان نيست.

۷) نرم‌كننده مو

براي داشتن موها و پوست سري سالم مي‌توانيد از مخلوط يك دوم فنجان عسل و دو قاشق سوپخوري روغن زيتون استفاده كنيد. موهايتان را با مخلوط عسل آغشته كنيد، سپس پوششي روي سرتان بگذاريد و اجازه دهيد براي سي دقيقه روي سرتان بماند. بعد از سي دقيقه شامپو بزنيد و طبق معمول موهايتان را بشوييد.

۸) جوهرپوست

براي سفتي، نرمي و مرطوب بودن پوست‌تان مي‌توانيد مخلوطي از هسته پوست گرفته شده يك سيب و يك قاشق سوپخوري عسل كه در ماشين مخلوط كن تهيه كرده‌ايد استفاده كنيد.
آنقدر مخلوط عسل را هم بزنيد تا نرم شود و به آرامي روي پوست صورت بماليد و اجازه دهيد براي پانزده دقيقه باقي بماند. بعد پانزده دقيقه مخلوط عسل روي صورتتان را با آب گرم بشوييد.
با نكات زيبايي گفته شده در بالا مي‌توانيد محصولات زيبايي سودمندي را در منزل تهيه كنيد. عسل يك محصول فوق‌العاده در زيبايي است چراكه شامل آنزيم‌ها، ويتامين‌ها، و موادمعدني زيادي است. براي تهيه محصولات زيبايي ابتدا مطمئن شويد عسل خريداري شده‌تان صددرصد خالص باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب