دوربین ضد آب و ضد ضربه سامسونگ
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

شرکت سامسونگ دوربین دیجیتالی تصویربرداری جدیدی روانه بازار کرده است که به گفته کارشناسان می‌تواند با تمام مدل‌های مشابه در بازار رقابت کند.

این دوربین دیجیتال تصویربرداری Multi-Proof W200 Pocket Cam نام دارد و واژه Multi-Proof در نام آن به این خاطر به کار رفته که بدنه دوربین در مقابل ضربات شدید، افتادن از روی میز، ورود گرد و غبار و ورود آب مقاوم است و در شرایط مذکور هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید.
این دوربین زیردریایی قابلیتی موسوم به Aqua Mode دارد که کاربر با فعال کردن آن به راحتی می‌تواند از دنیای زیر آب نیز تصاویر باکیفیت و واضحی را تهیه کند.
این دوربین تصویربرداری جدید کره‌ای به ورودی USB مجهز شده است و به راحتی می‌تواند با انواع دستگاه‌های الکترونیکی و رایانه‌ها ارتباط برقرار کند.
دوربین جدید شامل حسگر ۵ مگاپیکسلی CMOS برای عکس‌برداری نیز می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به لنز F2.2 و قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل اشاره کرد.
این دوربین دیجیتالی نمایشگر ۳/۲ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر و عکس‌های گرفته شده توسط آن در کارت حافظه Micro SD ذخیره می‌شوند.
شرکت سامسونگ اعلام کرد که این دوربین دیجیتالی از ماه مه با قیمت ۱۵۹ دلار عرضه می‌شود که البته کاربران از هم‌اکنون می‌توانند آن را روی سایت اینترنتی سامسونگ پیش‌خرید کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب