نوشته ها و سخنان عاشقانه
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
تاریخ : 21 / 2 / 1390برچسب:نوشته ها و سخنان عاشقانه ,
نویسنده : سروش

351. قاصدكي از راه رسيد ، خبري از تو نداشت ، بيرحمانه پرپرش كردم تا عبرتي باشد براي قاصدكهاي فردا ...

352. ميدوني فرق تو با عزرائيل چيه؟! ... ... ... ... عزرائيل رو ببينم ميميرم ، تو رو نبينم ميميرم !...

353. اين جهان پر از صداي حركت پاهاي مردمي است كه همچنان كه تو را ميبوسند ، طناب دار تو را مي بافند !...
 

354. زيباترين عروسک دنيا توئي ، قبول ، زيباترين حقيقت دنيا كه نيستي ، حالا سرت شلوغه ، شلوغست و غافلي ده سال ديگر اين بت زيبا كه نيستي !...



355. دلم مي خواست به دلت بگه كه خيلي دلش براي دلت تنگ شده ... ، چون موبايل نداشت به من گفت كه اس.ام.اس بزنم ... ، تو هم اينو واسه دلت بخون ...

356. نا مهرباني را هم از تو دوست خواهم داشت ، بيهوده ميكوشي كه مهربان باشي اي دوست ...

357. هر آنكس كه در اين حلقه نيست زنده به عشق ، بر او نمرده به فتواي من نماز كنيد !...

358. پاي مورچه رو تصور كن ... ، حالا تصور كن جوراب كرده پاش !... ، حالا تصور كن جورابش سوراخه !... ، دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه شده !!...

359. صبح بي تو رنگ بعد از ظهر يک آدينه دارد ، بي تو حتي مهرباني حالتي از كينه دارد ...

360. ميدونم نگاهت فروشي نيست ، قرض كه ميدي ؟!...

361. آنچنان زي كه چو از حادثه بر باد روي ، حسن معني نگذارد كه تو از ياد روي ...

362. زندگي دو نيمه است: اولي در انتظار نيمه ي دوم ، نيمه ي دوم در حسرت نيمه ي اول !...

363. ديگه به اين شماره اس.ام.اس نده ، زنگ هم نزن ، اصلا شوخي نميكنم ... ، مي خوام اين خط رو بفروشم ... ... ... ... با پولش نازت رو بخرم !...

364. اي تماشائي ترين مخلوق خاكي در زمين ، آسماني ميشوم وقتي نگاهت ميكنم !...

365. آنانكه زندگي را بستري از گل سرخ مي دانند هميشه از خارهاي آن شكايت دارند ...

366. اگر كسي واقعا دوستت داشته باشه ، بيشتر از اينكه بهت بگه دوستت دارم ، ميگه مواظب خودت باش ... ، پس مواظب خودت باش ...

367. من از طرز نگاه تو اميد مبهمي دارم / نگاهت را مگير از من ، كه با آن عالمي دارم ...

368. دوست داشتن كسي كه سزاوار دوستي نيست ، اسراف در محبت است ...

369. روي گلهاي نرگس با يه مداد قرمز / هزار دفعه نوشتم ... ، زندگي بي تو هرگز ...

370. يه روز يه گل به خدا گفت: چرا گلهاي زيبا همه خار دارند ؟... ، خدا گفت: نه ، يه گل زيبا هست كه خار نداره ... ولي صداش نكن چون داره الان اس ام اس ميخونه !...

371. خدايا ، به من رفيقي بده كه با من گريه كند ، دوستي كه با من بخندد رو خودم پيدا خواهم كرد ...

372. سلامي به سلامتي باغچه ، كه خاكش منم ، گلش توئي و خارش هر چه نامرده ...

373. اشتباهي كه همه عمر پشيمانم ار آن ، اعتماديست كه به مردم دنيا كردم ...

374. شادي بهانه ايست براي زندگي ، زندگي پر بهانه اي برايت آرزو ميكنم ...

375. مردها همواره دوست دارند كه اولين عشق يک زن باشند اما زنها دوست دارند كه آخرين عشق يک مرد باشند !...

376. بزرگترين آرزوي عاشق اين است كه كوچكترين آرزوي معشوقش باشد ...

377. اگه كسي ميگه برات ميميرم ، دروغ ميگه ... ، حقيقت رو كسي ميگه كه برات زندگي ميكنه ...

378. تو + عشق = زندگي

زندگي + تو = آرامش

من – تو = ديونگي

عشق + ديونگي = تو

زندگي – تو = مرگ ...

379. حرفي رو بزن كه بتوني بنويسي ، چيزي رو بنويس كه بتوني پاشو امضا كني ، چيزي رو امضا كن كه بتوني پاش بايستي ...

380. سايه ام بهترين همراه من خاكي است ... پس چرا بي سايه پا بر كوچه بگذارم ؟!...

381. كريستال ... ، كوكائين ... ، حشيش ... ، ترياک ... ، سيگار ... ، اينها رو ميشه ترک كرد ، ولي تو رو نه !!...

382. اگه بگم خرابتم ، قول ميدي تعميرم کني!! ...

383. تن مرد و نامرد يكيست ، روزگار بايد بگذرد تا ببيني مرد كيست ...

384. زندگي معلم بي رحميست كه اول امتحان مي كند بعد درس ميدهد !...

385. اگه يه نفر برات اس ام اس خالي فرستاد ، اينو بدون آنقدر دوستت داره كه نمي دونه چي بگه !...

386. سلام يه خبر فوري ... ... بالاخره من هم زن گرفتم ... يه هم زن برقي !!

387. خدايا كمكم كن كه اگر چيزي رو شكستم ، دل نباشه ...

388. عشق كليد شهر قلب است ، به شرط آنكه قفل دلت هرز نباشد كه با هر كليدي باز شود !...

389. ميگن: اين دنيا كوچيكه ، بخت ما هم ميرسه / كوه به كوه نميرسه آدم به آدم ميرسه

اما من يكي رو گم كردم و پيداش نميشه / واسه پيدا كردنش كسي به دادم ميرسه ؟...

390. خداوندا دستانم خالي اند و دلم غرق در آرزوها ... ، يا به قدرت بيكرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتني خالي كن ...

391. شکسپير: هميشه به کسي فکر کن که تو رو دوست داره ، نه کسي که تو دوسش داري ...

392. اگه ديدي كسي به شكمت لگد زد ناراحت نشي !... ، چون خيلي توپي !...

393. زندگي آن قدر عجيب نيست که شما تصور مي کنيد ، زندگي آن قدر عجيب است که شما نمي توانيد تصور کنيد !...

394. هميشه وقتي فكر مي كنيم براي سوال هاي زندگي جواب پيدا كرديم ، سوال ها عوض مي شوند ...

395. تو شهر غضنفر براي اولين بار چرخ و فلک نصب مي كنند. چند روز بعد غضنفر زنگ ميزنه شهرداري و ميگه: دستتون درد نكنه از وقتي اون پنكه رو تو شهر نصب كردين ، هوا خنک شده !!

396. بهت حسوديم ميشه... چون قلبم به جاي اينکه اول براي خودم بتپه براي تو مي تپه !...

397. دلم را در هم فروختم ، اما تو به شرط چاقو خريدي !...

398. شكستن يک دل چقدر قدرت مي خواهد كه پنداشتي تو قوي ترين بودي ؟...

399. هيچگاه فاصله ها حريف خاطره ها نيستند ... ، به يادتم ...

400. يك بار بهت گفتم دوستت دارم ، هزار بار گفتم خدايا غلط كردم !!
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب