زندگي مردي با 39 همسردر خانه 100 اتاق خوابه - عكس
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

بدون شك زيونا چانا بزرگترين خانواده دنيا را دارد.
او به همراه 39 همسر و 94 فرزند و14 عروس و 33نوه اش در يك خانه بزرگ زندگي ميكند البته لفظ ساختمان شايد براي توصيف آن بهتر باشد چون اين منزل چهار طبقه بيش از يكصد اتاق دارد و در مركز دهكده باكتوانگ در ايالت ميزورام هندوستان قرار گرفته است.

زنونا وهمسران و بچه هاش

آقاي چانا به روزنامه سان گفت: من از اينكه بنده خاص خدا بوده ام خوشحالم و او مسئوليت نگهداري از افراد زيادي را به من داده است. من از اينكه 39 همسر دارم و بزرگترين خانواده جهان را اداره مي كنم خوشحالم.

اداره اين اردوگاه بزرگ به انضباط نظامي نياز دارد و زاتيانگي مسن ترين همسر چانا وظيفه نظم و ترتيب دادن به امور اين منزل بزرگ و شست و شو، پخت وپز و تميز كردن را برعهده دارد . براي يك وعده غذاي اين عده بيش از 30 مرغ ،شصت كيلو سيب زميني و 100 كيلو برنج نياز است .آقاي چانا سابقه ازدواج با ده زن در يك سال را هم دارد و هميشه جوان ترين زن با اوزندگي مي كند و ساير زنان بايد در ساير اتاقها و طبقات منزل باشند.

رينكميني يكي اززنان او كه 35 سال دارد چانا را خوش تيپ ترين مرد دهكده مي داند .او 17 سال قبل و پس از نامه اي كه از چانا براي دعوت به زندگي مشترك دريافت كرد به عقد او درآمد.چانا با وجود اداره اين تعداد همسر باز هم به فكر ازدواج است و در تدارك سفري به آمريكا براي ازدواجي جديد در آنجاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب