چرا ايران روخیلی دوست دارم و نمي خوام ازش دل بکنم‏
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش
پسورد اینترنت وایرلسم رو عوض کردم، همسایمون زنگ زده میگه پسوردتو عوض کردی؟ میگم نه
میگه آخه قبلا شماره موبایلت بود، الان هرچی میزنم کانکت نمیشم
 
رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود. فروشنده گفت: یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه! دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود. فروشنده گفت: چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه
 
 
رفتم شلوار بخرم میگم کجاییه؟ میگه ایتالیاییه؛ میگم چرا پرچم ایران داره پس؟ میگه دِ!
 
این پرچم ایتالیاست میگم پس این الله وسطش چیه؟ میگه برای ایران زدن دیگه
 
تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد؛ دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی! پیرزنه گفت قربون قد و بالات مادر مواظب باش
 
مجسمه دهخدا تو خیابون فردوسیه، مجسمه فردوسی تو خیابون دهخدا..
 
میری آدامس اوربیت بخری، بقاله به جای بقیه پول، بهت آدامس شیک میده
 
طرف میخواد تو کنکور تقلب کنه زنگ میزنه دفتر مراجع استفتاء
 
 
یه تی شرت خریدم کلی مارک نایک روشه بعد رو یقه‌ش نوشته تولیدی برادران عباس‌پور
 
رفیقم زنگ زده میگه ...سراغ نداری؟ میگم برای چی میخوای؟
 
میگه بابام امشب از کربلا میاد کلی مهمون داریم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب