30 سایت از بهترین وب سایت ها برای ویرایش عکس آنلاین
سلام چه خبر -وبی متفاوت ومتنوع و بروز
نویسنده : سروش

البته ، فتوشاپ محبوب ترین نرم افزار است ، اما تعدادی از وب سایت هایی که اجازه می دهد به شما برای ویرایش عکس آنلاین  . 30 گزینه برای ویرایش آنلاین عکس نگاه کنید

Picnik
با Picnik شما می توانید عکس ها را از خود را در فلیکر و Photobucket و یا حساب کاربری فیس بوک به راحتی با شتاب. Picnik شامل کنترل های پیشرفته و اثرات علاوه بر گزینه های اساسی مانند برداشت و دوباره آهار. نسخه حق بیمه نیز با ویژگی های بیشتر برای کمی بیش از 2 دلار در هر ماه در دسترس است

 

 

Picnik


ادوبی فتوشاپ رایگان ارائه می دهد ، نسخه آنلاین فتوشاپ با ویژگی های کوچک که شامل افراد مورد نیاز برای ویرایش عکس اولیه است . شما می توانید محصول و اندازه مجدد ، درخواست یو پی اس های لمسی اساسی ، کار با رنگ و یا ویرایش عکس با تنظیم هشیاری ، تمرکز و بیشتر.

فتوشاپ

ققنوس (از مرغدانی)
لانه مرغ فراهم می کند مجموعه ای از ابزار های مرتبط ، از جمله یک ویرایشگر تصویر با نام ققنوس. ققنوس شامل ابزار ویرایش و ویژگی های اساسی و پیشرفته است. رابط کاربری آسان برای استفاده و شبیه است که از یک نسخه تکمیل نشده از فتوشاپ است .

ققنوس (از مرغدانی)

FotoFlexer
با FotoFlexer شما می توانید عکس ها به طور مستقیم از خود را در فلیکر و Photobucket و یا حساب کاربری فیس بوک . این اجازه می دهد تا شما را به عکس دوباره لمسی ، ایجاد افکت های گوناگون ، کار کردن با شکل های و متن ، و بیشتر ، از جمله برخی از ویژگی های پیشرفته است.

FotoFlexer

Pixlr
Pixlr ارائه می دهد Pixlr بیان برای ویرایش اساسی مانند برداشت و دوباره اندازه ، تعدیل ، و اثرات عکس. نسخه کامل شامل قابلیت های بسیار بیشتری است که اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد یک آیتم را از ابتدا و یا عکس موجود را ویرایش کنید. نسخه کامل با این نسخهها کار شبیه به فتوشاپ یا گیمپ با بسیاری از ابزار های مختلف است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

Pixlr

Splashup
Splashup فراهم می کند یک رابط کاربری زیبا و تعدادی از ابزارها و ویژگی های. شما می توانید از scracth آپلود عکس از کامپیوتر شما ، یک URL را وارد کنید ، و یا یک عکس از فلیکر ، فیس بوک و دیگران. Splashup تعداد شگفت آور از گزینه ها را ارائه می دهد برای یک ویرایشگر تصویر آنلاین آزاد است.

Splashup

Pixenate
با Pixenate با آپلود یک عکس شروع شده است ، وارد کردن یک URL و یا یکی از وب سایت عکس های مورد علاقه خود را به اشتراک گذاری . شامل ویژگی های اساسی در حال ویرایش مانند برداشت و دوباره اندازه ، تنظیم روشنایی ، و رسم خطوط بر روی عکس است .

Pixenate


با Picture2Life Picture2Life شما می توانید انجام اساسی مخفی شود ، ایجاد کلاژ ، و به اشتراک گذاشتن عکس های خود را. ویرایش ویژگی های بسیار محدود است.

Picture2Life

دکتر PIC
دکتر PIC اجازه می دهد تا شما را به آپلود یک تصویر یا وارد کردن یک URL را شروع کنید . این شامل قابلیت های اساسی مانند برداشت و دوباره اندازه ، روشنایی و تنظیمات کنتراست ، تیز کردن ، اضافه کردن متن ، و کمی بیشتر است.

دکتر PIC

Lunapic
Lunapic یکی از ویژگی های غنی ویرایشگر تصویر آنلاین است. شما می توانید با عکس های موجود کار می کنند و یا ایجاد تصاویر جدید. تن از اثرات را انتخاب کنید وجود ندارد ، و تنظیمات بسیاری است که می تواند ساخته شده ، به علاوه با ابزارهای رسم ، anitmation ، و بیشتر .

Lunapic

گزینه های دیگر :

Phixr
شما می توانید شروع با استفاده از Phixr آپلود عکس از کامپیوتر شما و یا با وارد کردن URL از یک تصویر ، و یا کشیدن آن را از یک سایت به اشتراک گذاری عکس. شما می توانید چیز های اساسی را مانند محصول و یا دوباره اندازه انجام دهید ، و یا استفاده از گزینه های دیگر مانند حذف قرمزی چشم ، دوربین ها و اثرات lense ، محو کردن ، و بیشتر.

Phixr

ویرایشگر عکس آنلاین
با آپلود یک عکس یا وارد کردن URL از یک عکس آغاز شده است. رایگان کاربران آنلاین حاضر در سایت "ویرایشگر عکس شامل قابلیت های اساسی مانند برداشت ، دوباره اندازه ، روشنایی / تنظیم کنتراست ، کار با متن ، و تعدادی از اثرات .

ویرایشگر عکس آنلاین

PiZap
PiZap به شما کمک می کند تا به برخی از تفریح ​​با عکس های خود را با اضافه کردن حباب های بیان ، چهره های قطع جریان ، اثرات و بیشتر است.

PiZap

FlauntR
با FlauntR که شما نیاز دارید به عنوان یک کاربر قبل از ویرایش عکس ثبت نام. این شامل fetaures مانند اثرات تنها با یک کلیک و مشخصات سازنده ی تصویر برای بیش از 30 شبکه های اجتماعی است.

FlauntR

Pho.to
با Pho.to شما یک عکس را از کامپیوتر شما و یا آپلود و آدرس عکس را وارد کنید. ارائه گزینه های مانند برداشت و دوباره اندازه ، بهبود رنگ و چندین اثر هنری است . شما همچنین می توانید به طور خودکار کاریکاتور از عکس ایجاد کنید.

Pho.to

OnlinePhotoTool.com
با ابزار عکس آنلاین شما می توانید ویرایش اساسی ، انجام دهد و تصاویر را می توان ذخیره اگر شما ثبت نام. کارکرد شامل اندازه ، برش دادن ، اضافه کردن متن ، تیز کردن ، تصویر را بچرخانید ، تلنگر ، توازن رنگ ، اشباع ، سطح ، و بیشتر.

OnlinePhotoTool.com

MyImager
MyImager اجازه می دهد تا شما را به کار با عکس های موجود از طریق آپلود یا URL. علاوه بر این ، شما می توانید یک تصویر جدید و ایجاد کار با ابزار های که در دسترس هستند ، از جمله تعدادی از تنظیمات و اثرات ، ابزارهای رسم ، و بیشتر.

MyImager

Pixer.us
Pixer.us اجازه می دهد تا به شما برای آپلود عکس از کامپیوتر شما ، و انجام ویرایش اساسی و یو پی اس های لمسی است. شما می توانید محصول و دوباره اندازه ، به علاوه تنظیم چیزهایی مانند روشنایی و کنتراست ، اشباع ، وضوح و بیشتر.

Pixer.us

BeFunky
BeFunky شامل 147 اثر است که می تواند با یک کلیک انجام می شود. علاوه بر اثرات تنها با یک کلیک شما می توانید از وظایف اساسی مانند برداشت و دوباره آهار انجام دهد. حساب حق بیمه 9،95 دلار در هر ماه است که اجازه می دهد تا برای اولویت پردازش ، ذخیره سازی تصاویر و بیشتر در دسترس است.

BeFunky

Photo505
با Photo505 شما می توانید عکس و آپلود از تعدادی از آثار و فیلترهای از پیش ساخته شده برای درخواست به عکس شما را انتخاب کنید.

Photo505

BigHugeLabs
با BigHugeLabs شما به سرعت می توانید چیزهایی مانند سی دی را پوشش می دهد ، پوستر های هنر پاپ ، مجله را پوشش می دهد ، بیلبوردها و بیشتر با استفاده از عکس های خود را ایجاد کنید.

BigHugeLabs

Poladroid
Poladroid اجازه می دهد تا شما را به تبدیل عکس های شما را به عکس های پلاروید ، به سبک. شما باید برنامه Poladroid را قبل از کار کردن با هر عکس ها را دانلود کنید.

Poladroid

Pixisnap
شما می توانید با Pixisnap موزاییک یا کاشی های پلاروید از تصاویر خود را ایجاد کنید.

Pixisnap

Photovisi
Photovisi به شما کمک می کند تا به ساخت کلاژ جذاب از عکس های خود را.

Photovisi


تصویر سر آشپز ، آشپز تصویر شامل چند نوع مختلف از ابزار است. شما می توانید sketchpad کار خود را برای ایجاد استفاده کنید ، یا شما می توانید موزاییک کلمه ، قاب عکس و ایجاد.

تصویر سر آشپز

72photos
72Photos اجازه می دهد تا شما را به انجام مخفی شود پایه و ذخیره سازی عکس های خود را آنلاین. یک حساب رایگان را شامل 200 مگابایت از فضای دیسک و 10GB پهنای باند ، و یا به حساب طرفدار 14،95 دلار در هر سال در دسترس است .

72photos

FixPicture
با تصویر ثابت شما می توانید ویرایش اساسی مانند برداشت و دوباره آهار انجام دهید . اثرات نیز موجود است برای تمرکز ، کنتراست ، شارپنس ، و بیشتر.

FixPicture

PicTreat
را درمان PIC یک ابزار رایگان است که به طور خودکار retouches عکس ها ، از جمله صاف کردن پوست و حذف قرمزی چشم است .

PicTreat

AnyMaking
AnyMaking شامل قابلیت های اساسی مانند برداشت ، دوباره اندازه ، افت سایه و refelections . این همچنین باعث می شود آن را آسان برای اضافه کردن جلوه های سرگرم کننده به عکس ، مانند اثر یکپارچهسازی با سیستمعامل کمیک ، اثر کاریکاتور ، پوستر می خواستم ، و بیشتر.

AnyMaking

WriteOnIt
نوشتن بر روی آن را آسان می کند photomontages ، کارت ، magzine را پوشش می دهد ، و بیشتر برای ایجاد. عکس شما و اثرات خود را بر روی عکس ایجاد کنید.

WriteOnIt


نظرات شما عزیزان:

***بگذارید اگر هم نه بهاری باشم***
ساعت18:30---20 تير 1390

سلاااااااااااااااااااااااااا ااااام
@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@.... @
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@...... ..@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@..... ....@
@....@..@....@....@.........@................@....@..... ....@
@.....@@.....@....@.........@................@....@..... ....@
@......@.......@....@.........@................@....@... ......@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب